KORDUMA KIPPUVAD KÜSIMUSED

Kas ma saan oma tellimust muuta, kui olen juba tasunud?

Juhul kui märkasite tellimuses viga, on Teil võimalus tellimust muuta koheselt peale selle sooritamist. Tellimuse muutmiseks võta ühendust Baltfiti klienditeenindusega.

Kas tellimuse esitamiseks on vaja registreeruda?

Ei ole vaja. Tooteid saab tellida nii külalisena kui registreeritud kliendina. Kui aga soovid ka edaspidi meie e-poest tellida, siis soovitame luua oma konto. Personaalne kasutajakonto annab lisavõimaluse näha oma ostude ajalugu, näha ja muuta kontaktandmeid. Tellimuse vormistamine on lihtsam ja kiirem tänu eeltäidetud aadressiväljadele.

Kui kiiresti jõuab tellitud toode minuni?

Kui tellimus on tehtud E-R hiljemalt kell 13.00, siis paneme selle teele juba samal päeval. Peale kella 13.00 tehtud tellimuse paneme teele järgmisel tööpäeval ning L-P tehtud tellimuse paneme teele esmaspäeval.
Eesti pakiautomaatidesse jõuab e-poest välja saadetud kaup juba järgmisel päeval, Omniva Läti ja Leedu pakiautomaatidesse ülejärgmisel päeval ja Itella SmartPOSTi Soome pakiautomaatidesse 1-5 tööpäeva jooksul.
Kulleriga jõuab e-poest välja saadetud kaup Eestis kohale järgmisel tööpäeval, teistesse Euroopa riikidesse jõuab kaup keskmiselt 3–4 tööpäeva jooksul ning väljapoole Euroopat 6-7 tööpäeva jooksul.
Loe täpsemalt siit

Milliseid transpordivõimalusi on võimalik kasutada?

Baltfit e-poest saab kauba kohaletoimetamiseks valida Omniva pakiautomaadi, Itella SmartPOST pakiatomaadi või Ominiva kulleri.
Loe täpsemalt siit

Milliseid maksevõimalusi on võimalik kasutada?

Baltfit e-poes saab tasuda kiirelt turvaliselt pangalingi, krediitkaardiga. E-poes tehtavaid makseid vahendab maksekeskus AS, mistõttu on ka makse sooritamisel näha makse saajana Maksekeskus AS.
Lisaks saab tasuda ka ettemaksuarvega, mille saadame e-postile peale tellimuse esitamist.
Sobiva makseviisi saate valida ostu sooritamisel.

Kas ostu eest on võimalik tasuda arvega?

Jah, saab küll. Tellimuse vormistamisel tuleb valida makseviisiks ettemaksuarve. Peale tellimuse sooritamist saadame tellimusel märgitud e-posti aadressile ettemaksuarve. Kauba paneme teele kohe kui ettemaksuarve on tasutud.

Kas ostetud toote saab tagastada?

Jah, 14 päeva jooksul alates toote kätte saamisest on võimalus toode tagastada. Tagastamise korral saab toote välja vahetada mõne teise toote vastu või küsida tagastatava toote raha tagasi. Tagastamise protsess on lihtne ja mingeid lisakulusid sellega ei kaasne. Loe täpsemalt siit

Kuidas valida õige suurusega võimlemispall?

Võimlemispalli suuruse valimisel tuleb lähtuda eelkõige palli kasutaja pikkusest ning oluline on arvestada ka käte pikkust. Vaata siit, millises suuruses pall Sulle sobib.

Mida tähendab Gyminc pallidel lühend BRQ?

BRQ ehk Burst Resistant Quality tähendab seda, et palli purunemise korral tühjeneb pall õhust aeglaselt ning seetõttu on välistatud vigastused ja muud ohud, mis võivad tekkida kiirelt (momentaalselt) tühjenevatel pallidel. BRQ-tehnoloogia on testitud ja töötab maksimaalselt kuni 120-kilose koormusega. Gymnic pallide BRQ test