Tagastamisõigus

Mis on tagastamisõigus?

Oled tellinud meie Baltfit e-poest toote ja kättesaamisel selgub, et see toode ei olnud ikkagi päris see, mida ootasid. Või sai toote valimisel ja tellimisel valitud mittesobiv suurus või värv.
Sellisel juhul on õigus toode meile tagastada. Tagastamise korral saab toote välja vahetada mõne teise toote vastu või küsida tagastatava toote raha tagasi.

Kuidas toode tagastada?

1. Koosta tagastamise avaldus, kuhu märgi järgmine info:
a) Ees- ja perekonnanimi
b) Tellimuse number
c) Tagastatava toote nimetus ja SKU number (tootekood)
d) Märgi, kas soovid asemele teist toodet või toote eest raha tagasi maksmist
e) Kui soovid asemele teist toodet, siis märgi teise toote nimetus ja SKU number

2. Saada avaldus e-posti aadressile: hello@baltfit.ee

3. Saada tagastatav toode meile tagasi

Kui tellisid kauba Omniva pakiautomaati, siis toimi nii: Vali Omniva pakiautomaadi menüüst “Tagasta pakk”, seejärel sisesta sms-ga või e-kirjaga tulnud tagastuskood ning kleebi automaadi väljastatud aadresskaart pakile. Pane pakk avanenud kappi ning kinnita tagastamine vajutades “Kinnita”

Kui tellisid kauba Smartposti pakiautomaati, siis toimi nii: Vali Smartposti pakiautomaadi menüüst “Paki tagastamine” ning sisesta sama kood, millega toimus paki väljastamine. Seejärel avaneb uks ning saad paki kappi panna. Peale ukse sulgemist kinnita tagastus, vajutades “Prindi kviitung”

Kui tellisid kauba kulleriga, siis võta meiega ühendust ja lepime kokku kauba transpordi.

Oluline info

Pea meeles, et avaldus toote tagastamiseks tuleb teha 14 päeva jooksul alates toote kätte saamisest.
Tagastatav toode ei või olla kahjustunud või kandmisjälgedega, toode peab olema originaalpakendis ja toote küljes peavad olema kõik originaaletiketid.
Rahaline tagastus toimub samale arvelduskontole, millelt tagastatava toote eest tellimisel tasuti.